96

قادیانی لوگوں کو کیسے ان کے حلیے سے پہچانیں

اسلام علیکم دوستو ! آپ پڑھ رہے ہیں انگلی پوائنٹ پورٹل۔ آج کا آرٹیکل بہت خاص ہے اور آپ لوگوں سے درخواست ہے کہ آج کا آرٹیکل پورا پڑہیں اور اپنی رائے کا اظہار کمنٹ کے ساتھ لازمی کریں۔ دوستو آج ہم آپ کو قادیانیوں کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں اس آرٹیکل میں آپ کو بتائیں گے کہ یہ کیسے دکھتے ہیں اور ان کا حلیہ کیسا ہوتا ہے۔ مدے کی جانب بڑھنے سے پہلے آپ سے درخواست ہے کہ انگلی پوائنٹ کو سبسکرائب کریں، تاکہ ہمارا اپلوڈ ہونے والا ہر آرٹیکل آپ کو آسانی سے موصول ہوتا رہے۔

:نشانیاں

ناظرینِ کرام قادیانیوں کی پہلی نشانی یہ ہے کہ وہ قائد جیسی ٹوپی پہنتے ہیں جوآپ اوپر دی گئی تصویر میں بھی ملاحظہ ملاحظہ فرمارہے ہیں۔ دوسرے نمبر پر ان کی چھوٹی چھوٹی داڑھی ہوتی ہے جو فرینچ ٹائپ ہوتی ہے، فرینچ کٹ مرزائیوں کی خصوصی علامت ہوتی ہے۔ احمدیوں اور مرزایئوں کی خواتین بھی مختلف لباس اوڑہتیں ہیں۔ آپ تصویر میں دیکھ رہے ہیں کہ ان کی خواتین کا برقع کس طرح کا ہوتا ہے۔ یہاں پر آپ کو بتاتے چلیں کہ یہ مخصوص برقع مرزائیوں کی خواتین کے لیے ہے۔ محترمِ گرامی ان عورتوں کو جو ان کے تعلیمی اداروں میں پڑھاتیں ہیں انہیں لِجنا کہتے ہیں مثلا جیسے ہمارے مسلمانوں کی مائیں بہنیں بیٹیاں درس میں زیر تعلیم ہوتیں ہیں، قرآن پاک حفظ کر رہی ہوتی ہیں ہم ان بیٹیوں کو حافظہ کہتے ہیں۔ مگر یہاں پر مرزیائی انہیں لجنا کہتے ہیں۔ دوستو قادیانیوں کا موجودہ خلیفہ مرزا مسرور ہے جس کی تصویر آپ اوپر ملاحظہ فرما رہے ہیں۔ سر پر عمامہ اور منہ پر داڑھی جیسے کوئی بڑا متبرک بندہ ہو۔ لیکن اندر سے یہ مرتد ہے۔

:ٹی وی چینل

قادیانی مرزا مسرور کا خطاب سننے کے لئے اپنے گھروں میں ڈش انٹینا لگاتے ہیں تاکہ ان کے گھر پر ایم ٹی وی کی نشریات آئے۔ کیونکہ پاکستان میں ایم ٹی وی پر پابندی ہے، اس لئے مرزائی اسے اور اس کا خطاب دیکھنے کے لیے ڈش لگواتے ہیں۔ مرزا غلام احمد قادیانی جس نے اپنے جھوٹے نبی ہونے کا دعوی کیا اور ختم نبوت آنحضرت صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم وارثِ کائنات وجہ تخلیق کائنات کا انکار کیا اور خود نبی بن گیا تھا۔ آپ جانتے ہیں یہ مرزا کی کیسے موت ہوئی تھی بیت الخلاء میں بند ہو کر مرا تھا۔ آگے بات کرتے ہیں ان کے چینل ایم ٹی وی کی جو مرزائیوں کا چینل ہے۔ اس پر یہ قرآنی آیات چلا کر ثابت کرنا چاہتے ہیں کہ ہم بڑے نیک کار ہیں۔ حالانکہ ان سے بڑا مرتد دنیا میں کوئی نہیں ہے۔ مسلمان بھائی اور بہنوں خدارا ان لوگوں سے بچیں اور اپنے ایمان کا تحفظ کریں۔ نیکی کی بات سن کر آگے پھیلانا صدقہ جاریہ ہے آپ سے درخواست ہے اس آرٹیکل کو زیادہ سے زیادہ شیئر کریں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں